Hopp til hovedinnhold (Trykk Enter)

Kundeservice

Populære søk: SIM-kort, utland, PIN/PUK-kode

Viser 16 treff på søk i kategorien bedrift

  • Stråling fra modem, antenne og master

    Kundeservice
    Stråling fra modem, antenne og master Ifølge IKT-Norge viser studier, som Verdens Helseorganisasjon har gjort, at de grenseverdier som foreli …
  • Brukerveiledning 4G Smartrouter A1

    Kundeservice
    Brukerveiledning 4G Smartrouter A1 Brukermanual for 4G Smartrouter A1 Teknisk manual for 4G Smartrouter A1 (English) EU Declaration of Confor …
  • Data- og MMS-innstillinger på Windows Phone 8.0

    Kundeservice
    Data- og MMS-innstillinger på Windows Phone 8.0 Manuelt oppsett av data: Gå til Innstillinger Velg Tilgangspunkt Velg + I feltet «Navn på …
  • Data- og MMS-innstillinger på iPhone

    Kundeservice
    Gå til «Innstillinger» og velg «Generelt» Gå til «Oppdatering» Last ned oppdateringen og installer siste versjon av iOS. For å sikre at du ha …
  • Har du ringt spesialnumre?

    Kundeservice
    Har du ringt spesialnumre? Det å ringe spesialnumre kan være dyrt, det lønner seg å sjekke opp prisene før man ringer til et spesialnummer. S …
  • Har du bestilt ekstra data?

    Kundeservice
    Har du bestilt ekstra data? Dersom du har bestilt ekstra datakvoter så er det mest sannsynlig fordi du har gått tom for data. Kjøper du ekstr …
  • Har du andre tjenester?

    Kundeservice
    Har du andre tjenester? Benytter du deg av andre tjenester som blant annet Tvilling-SIM / Utlandspakker så vil fakturaen være høyere enn vanl …
  • Brukerveiledning 4G Smartrouter W1

    Kundeservice
    Brukerveiledning 4G Smartrouter W1 Brukermanual for 4G Smartrouter W1 Teknisk manual for 4G Smartrouter W1 (English)
  • Data- og MMS-innstillinger på Windows Phone 10

    Kundeservice
    Data- og MMS-innstillinger på Windows Phone 10 Manuelt oppsett av data Gå til hovedmeny, velg Innstillinger Velg «Nettverk og trådløst» Velg …
  • Data- og MMS-innstillinger på Windows Phone 8.1

    Kundeservice
    Data- og MMS-innstillinger på Windows Phone 8.1 Manuelt oppsett av data: Gå til hovedmeny, velg Innstillinger Velg «mobilnettverk + SIM-kort» …
  • GDPR - hva betyr det for deg som bedriftskunde

    Kundeservice
    GDPR – og hva det betyr for deg som ice-kunde GDPR - hva betyr det for deg som bedriftskunde Dere har kanskje hørt ordet før, men det er ikke …
  • Har du vært i utlandet?

    Kundeservice
    Har du vært i utlandet? Samtaler Samtaler belastes normalt med en startpris på 0,74 og deretter faktureres samtalen pr. sekund eller minutt. …
  • Får du faktura i postkassen?

    Kundeservice
    Får du faktura i postkassen? Din første faktura vil også inkludere et fakturagebyr på 6,15,- per måned. Du kan slippe å betale gebyr for papi …
  • Kommer ikke på nett med mobilt bredbånd

    Kundeservice
    Kommer ikke på nett med mobilt bredbånd Har du problemer med at modem ikke er på nett, vennligst prøv følgende før du ringer vårt kundesenter …
  • Data- og MMS-innstillinger på Android

    Kundeservice
    Sjekk aller først om dataroaming er aktivert, på enkelte telefoner kan man ikke bruke mobildata uten å aktivere dataroaming. Det gjør du ved …
  • Har du ringt til utlandet eller til personer i utlandet?

    Kundeservice
    Har du ringt til utlandet eller til personer i utlandet? Her finner du oversikt over priser for å ringe fra Norge til utlandet, samt hva det …