Viser 16 treff på søk i kategorien bedrift
-
Stråling fra modem, antenne og master
Kundeservice
Stråling fra modem, antenne og master Ifølge IKT-Norge viser studier, som Verdens Helseorganisasjon har gjort, at de grenseverdier som foreli …
-
Brukerveiledning 4G Smartrouter A1
Kundeservice
Brukerveiledning 4G Smartrouter A1 Brukermanual for 4G Smartrouter A1 Teknisk manual for 4G Smartrouter A1 (English) EU Declaration of Confor …
-
Data- og MMS-innstillinger på Windows Phone 8.0
Kundeservice
Data- og MMS-innstillinger på Windows Phone 8.0 Manuelt oppsett av data: Gå til Innstillinger Velg Tilgangspunkt Velg + I feltet «Navn på …
-
Data- og MMS-innstillinger på iPhone
Kundeservice
Gå til «Innstillinger» og velg «Generelt» Gå til «Oppdatering» Last ned oppdateringen og installer siste versjon av iOS. For å sikre at du ha …
-
Har du ringt spesialnumre?
Kundeservice
Har du ringt spesialnumre? Det å ringe spesialnumre kan være dyrt, det lønner seg å sjekke opp prisene før man ringer til et spesialnummer. S …
-
Har du bestilt ekstra data?
Kundeservice
Har du bestilt ekstra data? Dersom du har bestilt ekstra datakvoter så er det mest sannsynlig fordi du har gått tom for data. Kjøper du ekstr …
-
Har du andre tjenester?
Kundeservice
Har du andre tjenester? Benytter du deg av andre tjenester som blant annet Tvilling-SIM / Utlandspakker så vil fakturaen være høyere enn vanl …
-
Brukerveiledning 4G Smartrouter W1
Kundeservice
Brukerveiledning 4G Smartrouter W1 Brukermanual for 4G Smartrouter W1 Teknisk manual for 4G Smartrouter W1 (English)
-
Data- og MMS-innstillinger på Windows Phone 10
Kundeservice
Data- og MMS-innstillinger på Windows Phone 10 Manuelt oppsett av data Gå til hovedmeny, velg Innstillinger Velg «Nettverk og trådløst» Velg …
-
Data- og MMS-innstillinger på Windows Phone 8.1
Kundeservice
Data- og MMS-innstillinger på Windows Phone 8.1 Manuelt oppsett av data: Gå til hovedmeny, velg Innstillinger Velg «mobilnettverk + SIM-kort» …
-
GDPR - hva betyr det for deg som bedriftskunde
Kundeservice
GDPR – og hva det betyr for deg som ice-kunde GDPR - hva betyr det for deg som bedriftskunde Dere har kanskje hørt ordet før, men det er ikke …
-
Har du vært i utlandet?
Kundeservice
Har du vært i utlandet? Samtaler Samtaler belastes normalt med en startpris på 0,74 og deretter faktureres samtalen pr. sekund eller minutt. …
-
Får du faktura i postkassen?
Kundeservice
Får du faktura i postkassen? Din første faktura vil også inkludere et fakturagebyr på 6,15,- per måned. Du kan slippe å betale gebyr for papi …
-
Kommer ikke på nett med mobilt bredbånd
Kundeservice
Kommer ikke på nett med mobilt bredbånd Har du problemer med at modem ikke er på nett, vennligst prøv følgende før du ringer vårt kundesenter …
-
Data- og MMS-innstillinger på Android
Kundeservice
Sjekk aller først om dataroaming er aktivert, på enkelte telefoner kan man ikke bruke mobildata uten å aktivere dataroaming. Det gjør du ved …
-
Har du ringt til utlandet eller til personer i utlandet?
Kundeservice
Har du ringt til utlandet eller til personer i utlandet? Her finner du oversikt over priser for å ringe fra Norge til utlandet, samt hva det …