Halv pris de første 3 månedene
Data Rollover
30 dagers åpent kjøp
Halv pris de første 3 månedene
Data Rollover
30 dagers åpent kjøp
Mobilt Bredbånd med 5G fra ice bedrift er et verktøy for en effektiv arbeidshverdag, og lar deg koble til internett der du er!
Med Mobilt bredbånd med 5G kan du og bedriften din jobbe fleksibelt, enten du har behov for god dekning på kontoret, hjemmekontoret eller på farten.
Hos oss kan du velge mellom abonnement fra 10 GB til 600 GB, og du får halv pris de første tre månedene. Prøv oss helt uten risiko, for vi har 30 dagers åpent kjøp. Er du ikke fornøyd får du pengene tilbake. Bestill ditt Mobile Bredbånd i dag og motta din 5G ruter!
Halv pris i 3 mnd gjelder ved nytegning av abonnement og forutsetter 24mnd. avtaletid. Minste totalpris 24mnd. avhenger av valgt abonnement. Opplevd nedlastingshastighet opptil 300 Mbit/s, opptil 50 Mbit/s i opplastingshastighet. Hastigheten avhenger av dekningsforhold, frekvenstype, signalstyrke, avstand til sender, tid på døgnet og hvor mange som er koblet til basestasjonen. Hvis den inkluderte datamengden i abonnementet blir brukt opp innen kalendermåneden er over, settes hastigheten ned til 128 kb/s. Alle priser er ekskl. mva.
Ruteren er enkel å sette opp. Du kobler ruteren inn i nærmeste stikkontakt og skrur den på. Så kobler du deg til ruterens WiFi nettverk. SIM-kortet er allerede aktivert.
Nokia 5G Fastmile: Quick Guide til oppsett.
Det avhenger av dekning og hastighet der du skal bruke Mobilt Bredbånd. Som regel vil antennene på ruteren være nok, men med en ekstra antenne vil du få bedre effekt og dermed et raskere nett.
Vi tilbyr antenner til alle våre kunder. For å bestille antenne må du kontakte vår prisvinnende kundeservice, som vil hjelpe deg med å velge riktig antenne.
Kundeservice kan kontaktes på: 21 00 00 00
Hvis du bruker mer data enn det er i abonnementet ditt betaler du ikke for overforbruk, og du får ingen ubehagelige overraskelser på fakturaen – den vil være på det samme lave beløpet som er avtalt. Det eneste som skjer er at hastigheten blir satt ned til 128 kbit/s.
Har du brukt mer enn den inkluderte datakvoten i løpet av en måned vil du få redusert hastighet. Du kan fylle på med data ved å kjøpe en av våre ekstra datapakker.
Dersom du ofte opplever å få redusert hastighet vil vi anbefale å endre til et større abonnement. Dette kan du bestille på Min Bedrift eller ved å ta kontakt med vår kundeservice.
Våre datapakker for Mobilt Bredbånd er (eks. mva.):
Ubrukt data følger automatisk med til neste måned, slik at du ikke mister det du allerede har betalt for. Du kan også sjekke ditt forbruk på Min Side.
En datapakke vil være tilgjengelig for bruk et par minutter etter bestillingen er gjort.
Faktorer som påvirker hastigheten
Ruteren bør plasseres i høyden og så nært et vindu som mulig. Opplevd hastighet kan påvirkes av følgende faktorer:
Månedlig forbruksgrense
Ja, du har fleksibilitet til å endre på ditt abonnement i avtaleperioden. Vær oppmerksom på at nedgradering av datapakke kan trigge brudd dersom du har mottatt rabatt på ruteren. Kontakt vårt kundesenter på 21 00 00 00 eller via vårt kontaktskjema, og de vil veilede deg.
Om du skal fryse abonnementet ditt kan du kontakte kundeservice via telefon 21 00 00 00.
Her er 3 ting du bør vite om frysing av abonnement: