Valgte bedriftsabonnement fra ice: – Vi får mer for pengene nå
Mye data for pengene, enkel onboarding og nyttig funksjon for besøksregistrering på kontoret: – Vi er godt fornøyde med valget vårt, sier Carina Fjørtoft hos LPO Arkitekter.
Mye data for pengene, enkel onboarding og nyttig funksjon for besøksregistrering på kontoret: – Vi er godt fornøyde med valget vårt, sier Carina Fjørtoft hos LPO Arkitekter.
– Som et av Norges største frittstående arkitektkontor er det viktig at alt funker som det skal når det gjelder kommunikasjon. Tilgjengelighet betyr mye for kundene våre, sier Carina Fjørtoft, økonomimedarbeider i LPO Arkitekter.
Med over 130 ansatte fordelt på kontorer i Svalbard, Bergen, Lillehammer og Oslo er det mye samarbeid mellom kolleger på tvers av byene. I januar 2024 gikk LPO over til bedriftsabonnement fra ice bedrift, som blant annet gir de ansatte tilgang til ice-appen og mobilt sentralbord.
– Det var først og fremst økonomisk motivert. Inntrykket er at vi får mer for pengene enn hos vår tidligere leverandør. Spesielt når det kommer til inkludert data. Samtidig er det kvaliteten på tjenesten som betyr aller mest, og der er vi godt fornøyde med våre fire første måneder som ice-kunde, forteller hun.
Under selve porteringsdagen var ice bedrift til stede på LPO-kontoret i Oslo for å gjøre overgangen til ny operatør og nytt sentralbord så enkel som mulig.
– Det var fint å ha muligheten til å stille spørsmål om porteringen direkte til rådgiverne i ice, sier Fjørtoft.
– ice har kort responstid når vi lurer på noe, og har fulgt oss opp på en god måte nå i startperioden. Vi opplever også at de er lydhøre og justerer tjenestene etter våre behov.
Les også: Slik funker Bedriftsnett for store bedrifter
Flere av kundene til LPO Arkitekter krever at de til enhver tid skal ha oversikt over hvem som befinner seg i lokalene deres. Derfor tok arkitektkontoret raskt i bruk den nye Besøksregistrering-tjenesten til ice bedrift.
Den gjør det mulig for besøkende å registrere seg ved ankomst. Da plotter de inn hvilken ansatt som skal ha besøk, og så får den ansatte en SMS eller epost om at gjesten har ankommet.
– Dette er noe vi bruker daglig! I tillegg til å gi oss oversikt over besøkende, bidrar det også til at kundene våre blir møtt på en profesjonell og ryddig måte.
Tips! Besøksregistrering inkluderer en pakkeleveringsfunksjon som gjør at bedriften kan motta pakker selv om resepsjonen er ubetjent.
Bedriftsnett fra ice inkluderer en rekke nyttige funksjoner og tjenester som kommer både ansatte og kunder til gode. LPO arkitekter har allerede rukket å bli kjent med flere av dem:
– Overføring av samtaler er en enkel sak, og vi blir stadig kjent med de ulike funksjonene i sentralbordløsningen, sier Fjørtoft.