Betalt fakturaen din for sent?
Her finner du informasjon om hva som skjer dersom du har betalt fakturaen din for sent.
Purring
Om fakturaen din ikke er betalt til forfall, vil du motta en betalingspåminnelse av oss på SMS. Etter mottatt SMS anbefaler vi å betale fakturaen så snart som mulig for å unngå belastning av purregebyr på neste faktura. Purregebyret er på kr. 35,-.
Sperring av abonnement
Saken oversendes til inkasso dersom du ikke har betalt verken faktura eller purring til forfallsdato. Når fakturaen går til inkasso overtar inkassobyrået kravet fra ice og du må betale fakturaen til dem.
Abonnementet ditt vil bli stengt hvis kravet ikke betales. For raskest mulig gjenåpning må inkassokravet betales via Visma Financial Solutions AS, inkludert ytterligere gebyrer.
Min faktura har gått til inkasso
Alle spørsmål til faktura som er gått til inkasso besvares av Visma Collectors på telefonnummer 73 20 60 00.
Visma Collectors åpningstider:
08-20 på hverdager og kl. 10-15 på lørdager.
Besøk visma.no for ytterligere spørsmål.
Gjenåpning
Gjenåpning etter sen betaling skjer automatisk etter at betalingen er registrert i våre systemer, og belastes med et gjenåpningsgebyr på 250,-
Ønsker du raskere gjenåpning kan du sende oss en kvittering på utført betaling. En gyldig kvittering kan for eksempel være et bilde av utført betaling i nettbanken din.
Kontakt vår kundeservice på 21 00 00 00 eller via chat om du har noen spørsmål.