Frakt og levering
Ruteren din sendes i posten og bør normalt leveres tre til fire virkedager etter at du har mottatt e-post med bekreftelse fra oss.
Leveringskostnad
For bestillinger gjort via vår nettbutikk eller på telefon tilkommer frakt- og ekspedisjonskostnader.
Prisene finner du på vår prisliste.
Hvor sendes ruteren?
Ruteren sendes i posten til din juridiske adresse eller til din folkeregistrerte adresse dersom du ikke har et kundekort hos oss fra før. Dersom du ønsker ruteren sendt til en annen adresse må du ta kontakt med vår kundeservice på 21 00 00 00 eller via chat.
Så fort pakken din sendes, vil du motta en ordrebekreftelse med sporingsnummer på din e-post eller i appen til PostNord. Ordrebekreftelsen blir sendt til deg før transportøren henter varene hos oss, så det kan ta noen timer før pakken kan spores.
Min leveranse er forsinket eller har kommet bort
Kontakt vår kundeservice på 21 00 00 00, via vårt kontaktskjema eller via chat. Du kan gjerne referere til ordrebekreftelsen din når du snakker med oss – da finner vi din sending raskere!