Frakt og retur
Retur av Mobiltelefon:
Lyse Tele AS v/ Modino AS
Trondheimsveien 183
2021 Skedsmokorset
Telefon: 33 22 01 21
E-post: ice@modino.no
Retur av ruter til Mobilt Bredbånd:
Lyse Tele AS v/ Modino AS
Trondheimsveien 183
2021 Skedsmokorset
Telefon: 21 00 00 00
E-post: kundeservice@ice.no
Ice har Modino AS som samarbeidspartner, og det er de som leverer bestillinger på mobiltelefoner til våre kunder. Ved retur er det Modino som vil ta seg av veiledning og informasjon, det er derfor våre kunder blir henvist til de i saker som omhandler levering og retur.
Slik gjør du:
- Kontakt kundeservice på e-post eller på telefon 33 22 01 21.
Åpent alle hverdager 08:00 - 17:00. - Få tilsendt returlapp i posten eller på e-post hvis du har printer.
- Klistre lappen på utsiden av pakken.
- Levere pakken på ditt nærmeste postkontor. Obs! Ikke legg pakken i rød postkasse.
- Husk å skru av skjermlås.
Hvor leverer vi?
Vi leverer kun til fastlandet i Norge. Har du spørsmål om levering, kan du ta kontakt med vår kundeservice på e-post eller via på 33 22 01 21.
Leveringsmåte
Vi benytter bedriftspakke fra Bring for utlevering. Det er ikke mulig for våre kunder å hente pakken på lager.
Pakkesporing
Så fort pakken din sendes i posten, vil du motta en leveringsbekreftelse med sporingsnummer på din e-post. Leveringsbekreftelsen blir sendt til deg før transportøren henter varene hos oss, så det kan ta noen timer før pakken kan spores.
Skade under transport
Om varen er skadet under transport med Bring, må du gjøre følgende:
- Du må ta vare på emballasje samt produktene.
- Meld fra skriftlig til oss via ice@modino.no
- Når vi har registrert saken går du til Posten med den skadde forsendelsen og emballasjen.
- Ta gjerne bilder av skaden for dokumentasjon.
- Sammen med Posten skriver du ut en skademelding.
- Postens skademelding sendes til oss sammen med forsendelsen som er skadet.
- Lovverket henviser til at du gjør ting "innen rimelig tid" og vi tolker dette i sammenheng med når du har hentet eller mottatt produktet.
Frakt og levering – Mobilt Bredbånd
Ruteren din sendes i posten og bør normalt leveres tre til fire virkedager etter at du har mottatt e-post med bekreftelse fra oss.
Leveringskostnad
For bestillinger gjort via vår nettbutikk eller på telefon tilkommer frakt- og ekspedisjonskostnader.
Hvor sendes ruteren?
Ruteren sendes i posten til din juridiske adresse. Dersom du ønsker ruteren sendt til en annen adresse må du ta kontakt med vår kundeservice på 21 00 00 00 eller via chat.
Pakkesporing
Har du gitt oss mobilnummer eller e-post adresse i bestillingsløpet, sender vi deg sporingsnummer fra Posten til deg på SMS eller e-post så snart vi har fått det!
Min leveranse er forsinket eller har kommet bort
Kontakt vår kundeservice på 21 00 00 00, via vårt kontaktskjema eller via chat. Du kan gjerne referere til ordrebekreftelsen din når du snakker med oss – da finner vi din sending raskere!