Smart SMS kontakter kunder om du ikke rekker telefonen
Smart SMS er tjenesten som tar vare på kundene for deg når du ikke rekker å ta telefonen selv.
Smart SMS er tjenesten som tar vare på kundene for deg når du ikke rekker å ta telefonen selv.
Har du opplevd at en kunde legger på før du rekker å svare? Har du vært redd for at denne kunden skal finne en konkurrent å handle med i steden? Med Smart SMS fra ice og Smartkom kan du senke skuldrene og vite at kundene automatisk blir kontaktet når du ikke rekker å behandle samtalen selv.
-Smart SMS er genialt i hektiske perioder. Bedriften rekker å kontakte alle kunder som tar kontakt, uten at de blir etterlatt med inntrykket av at bedriften ikke har tid til kunden, sier Kenneth Jensen hos ice Bedrift i Skien.
Smart SMS varsler både innringer og ansatte i bedriften på tekstmelding dersom dere skulle gå glipp av et anrop fra en kunde. Du bestemmer selv hva meldingen som går ut til kunden skal inneholde. Det gir deg også mulighet til å gi beskjed om at en ansatt i bedriften vil kontakte vedkommende så snart som mulig.
-Tjenesten er perfekt for alle bedrifter, men særlig de små og mellomstore som ikke har råd til å gå glipp av viktige samtaler. Med Smart SMS kan dermed få personer håndtere mange henvendelser, sier Henning Langeland, produktsjef i bedriftsavdelingen i ice.
Ved å ta i bruk Smart SMS gjør du bedriften din mer tilgjengelig og imøtekommende selv om du ikke rekker å svare på telefonen. Du kan også legge ved lenker i meldingen slik at kunden kan bli tatt til booking eller sider for informasjon.
-I tillegg er det en fantastisk backup dersom en ansatt for eksempel glemmer å logge seg på sentralbordet. Da vil Smart SMS sende deg en liten påminnelse på SMS, fastslår Langeland.
Smart SMS har vært et avlastende produkt for mange av våre kunder i hektiske perioder. Bjørn Standal, daglig leder i Fixbil, er en fast bruker av Smart SMS og forteller at de unngår ubesvarte henvendelser etter bedriften tok i bruk tjenesten.
-I denne perioden har det vært ekstra viktig for oss å ikke miste noen telefoner. Nå mister vi ingen. Ifølge statistikken vår, har vi ringt tilbake til alle ubesvarte kundetelefoner, opplyser Bjørn.
Les mer om Smart SMS og Fixbil her.
Slik hjalp Smart SMS og Sentralbord fra ice Tango frisør under gjenåpningen av salongene.