Når du allerede er kunde hos ice så kan du fortsatt kjøpe ny mobil hos oss. Vi oppdager automatisk at du er kunde hos oss når du benytter ditt eget nummer til å bestille ny mobil. Så da velger du det abonnementet du ønsker, og gjennomfører bestillingen – så fikser vi resten!
Nei, vi tilbyr ikke mobilforsikring i dag. Mange kunder er dekket av sine egne forsikringer allerede, så vi anbefaler at du ser på vilkårene på blant annet innboforsikring og reiseforsikring.
På grunn av sikkerhetsmessige hensyn så kan vi kun sende telefonen til folkeregistrertadresse.
Ta kontakt med kundeservice og be om at hele ordren slettes. Dersom kundeservice bekrefter at ordren er slettet har du angret. For din egen del kan det være lurt å beholde kopi av e-post og informasjon om hvem du har pratet med i forbindelse med at du angret i minst 14 dager.
Send en e-post til oss hvor du skriver at du angrer din bestilling henvist til bestillingens ordrenummer. Du vil motta en mail som bekrefter at ordren er innenfor kriteriene for angrerett. Du behøver ikke å foreta deg noe mot utleveringsstedet. Når ordren kommer tilbake til oss vil den bli kreditert i sin helhet. Ta kontakt med vårt kundesenter som vil ordne med fri retur av din ordre.
Ta kontakt med oss via telefon eller e-post. Du vil motta en returseddel pr epost eller pr post som du klistrer på utsiden av pakken før du leverer den på et postkontor.
Det er viktig at du ikke legger pakken i en rød postkasse eller sender den uten å registrere sendingen på postkontoret da dette vil resultere i at pakken blir sendt uten sporing eller sikkerhet.
Ta gjerne vare på kvitteringen du får fra posten.
Når pakken er mottatt hos oss vil vi undersøke varen som er returnert og kreditere kjøpet i sin helhet dersom alt er OK.
Dersom det forekommer eventuelle mangler i pakken så vil vi kontakte deg snarest med informasjon rundt dette.
All informasjon angående kjøp gjennomført med Klarna finner du her.