Ønsker du å fryse mobilabonnementet ditt?
For å fryse abonnementet ditt må du kontakte vår kundeservice på 21 00 00 00 eller via chat. Når du er klar til å gjenåpne abonnementet kan du selv gjøre dette på Min Side eller i ice-appen, eller ved å kontakte vår kundeservice.
Her er noen viktige ting du bør vite om frysing av mobilabonnementet:
- Abonnement med binding kan dessverre ikke fryses.
- Frysing av mobilabonnement koster 99,- per frysing.
- Et abonnement kan bare være fryst i maks seks måneder, og gjenåpnes så automatisk.
- Det er nøyaktig 182 dager fra abonnementet fryses til det blir åpnet igjen. Grunnet forskjell i antall dager per måned må vi bruke antall dager i stedet for datoer. Dagen abonnementet gjenåpnes, avhenger av når abonnementet ble fryst og hvor mange dager det har vært i de seks månedene siden frysen. - Man kan ikke fryse mer enn to ganger per nummer.
- Når abonnementet ditt er fryst, vil alle tilknyttede tjenester og innholdstjenester også bli sperret.
- Du blir belastet full månedsavgift for inneværende måned når abonnementet fryses.
- Hvis du ønsker å gjenåpne abonnementet ditt før det har gått seks måneder, så kan dette gjøres på Min Side eller i ice-appen, eller ved å kontakte vår kundeservice.
Lurer du på noe? Kontakt vår kundeservice på 21 00 00 00 eller via chat, så hjelper vi deg!