Endre på adresse eller e-post
Du kan selv oppdatere adresse og e-post under «Kontaktinformasjon» på Min Side eller i ice-appen.
Min Side
Logg deg inn på Min Side.
Dersom du kun har ett abonnement, velger du "Endre adresse" i boksen "Om abonnementet".
Dersom det er flere brukere på abonnementet, så er det kun juridisk eier som kan endre adressen.
Dette gjøres ved å først velge bruker på oversikten, og så "Endre adresse".
Når du har lagt inn ny adresse må du verifisere med BankID for at endringen skal bli lagret.
I ice-appen:
- Velg "Profil" på bunnen på skjermen.
- Velg så "Endre adresse".
Når du har lagt inn ny adresse må du verifisere med BankID for at endringen skal bli lagret.
Vær oppmerksom på følgende:
- Juridisk adresse må være norsk adresse
- Juridisk adresse kan kun endres av juridisk eier
- Fakturaadresse kan være utenlandsk, men vi anbefaler å opprette elektronisk faktura, grunnet forsinkelse i postgang.
Husk at du alltid kan se fakturaene dine på Min Side og i ice-appen. Her kan du også se statusen på fakturen din - om den er ubetalt, forfalt eller betalt – og laste ned kopi av alle fakturaer du har mottatt. Det er kun eier av abonnementet som vil ha tilgang til fakturaoversikten på Min Side.
Hvis du har noen problemer med å endre adresse og e-post, kan du ta kontakt med vår kundeservice på 21 00 00 00 eller via chat.