Frakt og retur
Slik fungerer fri retur hos ice
- Kontakt kundeservice på e-post eller på telefon 33 22 01 21. Åpent alle hverdager 08:00 - 17:00.
- Få tilsendt returlapp i posten eller på e-post hvis du har printer.
- Klistre lappen på utsiden av pakken.
- Levere pakken på ditt nærmeste PostNord utleveringssted.
- Husk å skru av skjermlås.
Hvor leverer vi?
Vi leverer kun til fastlandet i Norge. Av sikkerhetsmessige hensyn leverer vi kun til adresse registrert på ditt firma i Brønnøysundregisteret. Har du spørsmål om levering, kan du ta kontakt med vår kundeservice på e-post eller via på 33 22 01 21.
Leveringsmåte
Vi benytter PostNord for utlevering. Det er ikke mulig for våre kunder å hente pakken på lager.
Fri frakt
Det er fri frakt hos oss så lenge man benytter standard levering.
Pakkesporing
Så fort pakken din sendes, vil du motta en ordrebekreftelse med sporingsnummer på din e-post eller i appen til PostNord. Ordrebekreftelsen blir sendt til deg før transportøren henter varene hos oss, så det kan ta noen timer før pakken kan spores.
Skade under transport
Om varen er skadet under transport med PostNord, må du gjøre følgende:
- Du må ta vare på emballasje samt produktene.
- Meld fra skriftlig til oss via ice@modino.no
- Når vi har registrert saken går du til PostNord med den skadde forsendelsen og emballasjen.
- Ta gjerne bilder av skaden for dokumentasjon.
- Sammen med PostNord skriver du ut en skademelding.
- PostNords skademelding sendes til oss sammen med forsendelsen som er skadet.
- Lovverket henviser til at du gjør ting "innen rimelig tid" og vi tolker dette i sammenheng med når du har hentet eller mottatt produktet.