Frakt og retur
Slik fungerer fri retur hos ice
- Kontakt kundeservice på e-post eller på telefon 33 22 01 21. Åpent alle hverdager 08:00 - 17:00.
- Få tilsendt returlapp i posten eller på e-post hvis du har printer.
- Klistre lappen på utsiden av pakken.
- Levere pakken på ditt nærmeste postkontor. Obs! Ikke legg pakken i rød postkasse.
- Husk å skru av skjermlås.
Hvor leverer vi?
Vi leverer kun til fastlandet i Norge. Av sikkerhetsmessige hensyn leverer vi kun til adresse registrert på ditt firma i Brønnøysundregisteret. Har du spørsmål om levering, kan du ta kontakt med vår kundeservice på e-post eller via på 33 22 01 21.
Leveringsmåte
Vi benytter Bring - Bedriftspakke. Det er ikke mulig for våre kunder å hente pakken på lager.
Fri frakt
Det er fri frakt hos oss så lenge man benytter standard levering.
Pakkesporing
Så fort pakken din sendes i posten, vil du motta en leveringsbekreftelse med sporingsnummer på SMS og din e-post. Leveringsbekreftelsen blir sendt til deg før transportøren henter varene hos oss, så det kan ta noen timer før pakken kan spores.
Skade under transport
Om varen er skadet under transport med Posten, må du gjøre dette:
- Du må ta vare på emballasje og produktene.
- Meld fra skriftlig på e-post.
- Når vi har registrert saken går du til Posten med den skadde forsendelsen og emballasjen.
- Ta gjerne bilder av skaden for dokumentasjon.
- Sammen med Posten skriver du ut en skademelding.
- Postens skademelding sendes til oss sammen med forsendelsen som er skadet.
- Lovverket henviser til at du gjør ting "innen rimelig tid" og vi tillater oss å tolke dette i sammenheng med når du har hentet eller mottatt produktet.