Betalt fakturaen din for sent?
Her finner du informasjon om hva som skjer dersom du har betalt fakturaen din for sent.
Purring
Om fakturaen din ikke er betalt ved forfall, vil du motta et inkassovarsel. Purregebyret er på 35,-
Sperring av abonnement
Saken oversendes til inkasso dersom du ikke har betalt verken faktura eller purring til forfallsdato. Når fakturaen går til inkasso overtar inkassobyrået kravet fra ice, og du må betale fakturaen til dem.
Abonnementet ditt vil bli stengt hvis kravet ikke betales. For raskest mulig gjenåpning må inkassokravet betales via Visma Financial Solutions AS, inkludert ytterligere gebyrer.
Spørsmål knyttet til faktura som er gått til inkasso besvares av Visma på telefonnummer 73 20 60 00. Deres åpningstider er fra klokken 08:00 - 20:00 på hverdager, og klokken 10:00 til 15:00 på lørdager.
Besøk visma.no for ytterligere spørsmål.
Gjenåpning
Gjenåpning etter sen betaling skjer automatisk etter at betalingen er registrert i våre systemer, og belastes med et gjenåpningsgebyr på 250,- ekskl. MVA
Ønsker du raskere gjenåpning, kan du også sende oss en kvittering på utført betaling. En gyldig kvittering kan for eksempel være et bilde av utført betaling i nettbanken din.
Kontakt vår kundeservice på 21 00 00 00 eller via chat om du har noen spørsmål.