Endre adresse og kontaktinformasjon
Som kunde hos ice er det viktig at du gir oss oppdatert informasjon om din adresse. Det er viktig sånn at vi kan sende nye SIM-kort og ny mobiltelefon til rett sted! Øvrig kontaktinformasjon som kontaktnummer og e-postadresse må også være oppdatert, slik at du ikke går glipp av viktige meldinger fra oss.
Ønsker du at de du kjenner skal finne riktig informasjon om deg på opplysningstjenestene, er dette også noe du må oppdatere via din mobiloperatør.
Hos oss ligger alle kunder med tre forskjellige adresseoppføringer. Dette er juridisk adresse, fakturaadresse og brukeradresse. Sistnevnte er den som vises på opplysningstjenestene hvis man har valgt at nummeret skal være oppført der. Har du flere nummer på ditt kundeforhold, så kan adressen endres for hver av brukerne.
Endring av adresse og kontaktinformasjon via Min Bedrift
Endring av juridisk adresse og fakturaadresse gjør du på Min Bedrift. Når du er på denne siden, klikker du på knappen “Rediger”. På denne siden kan du også endre ditt kontaktnummer og din e-postadresse.
Hvis du er registrert med EHF vil du ikke få opp valg om å endre fakturaadresse.
For å endre adressen som vises på opplysningstjenestene, går du først inn på siden “Oversikt”. Her velger du først det nummeret du ønsker å gjøre endringer på. Adresseinformasjon finner du i boksen “Om abonnementet”. For å endre adressen, klikker du på “Endre bruker”.
Legg inn riktig adresse og klikk på “Endre bruker” igjen. Her kan du også velge om informasjonen skal vises på opplysningstjenestene eller ikke, på valget “Navn og adresse skal vises i katalogtjenester som Gule Sider og 1881.”
Endring av adresse via ice-appen
I vår app gjøres endringer av kontaktinformasjon på siden “Profil”. Her finner du valgene “Endre e-post”, “Endre kontakttelefonnummer” og “Endre adresse”.