Gann Blikk har blandet jobb og interesse i over 30 år. Det har gitt suksess på flere arenaer.
Som de aller fleste har Gann Blikk feilet før de lyktes. Når det gjelder valg av mobiloperatør fant daglig leder Ove Jan Aase ut at alle gode ting er tre da de sluttet seg til ice.
-Den første leverandøren flådde oss. Deretter byttet vi til en grei løsning som fremdeles var litt for dyre. Og så kom ice på banen. Nå får vi gode priser samtidig som vi ikke har fått en eneste klage fra de ansatte på dekningen, sier Aase.
Oversiktlig faktura – helt uten overraskelser
Hos ice er fakturaene oversiktlige og ryddige i tillegg til at de ikke inneholder ubehagelige overraskelser. ice setter nemlig ned hastigheten når datapakken er tom istedenfor å legge til kostbare datapakker og la kostnadene rulle. Bruker du mindre data en måned blir overskuddet selvsagt med over til neste måned.
- Der har Data Rollover vært veldig gunstig for min del, siden det varier hvor mye data jeg bruker. Jeg tar bare med overskuddet av data inn i neste måned, og det er et tilbud jeg setter pris på.
Bedre tjeneste til lavere pris
Årsaken til at Ove Jan tok med bedriften til ice var erfaringer han gjorde seg som privatkunde. Han hadde allerede mobilt bredbånd på hytta.
– Der var ice det eneste som fungerte. Naboer hadde andre leverandører der bredbåndet aldri funket, mens jeg hadde så god dekning at jeg kunne streame filmer. Selv med både barn og barnebarn på hytta, er det ingen som klager på hastighet og lagging.
Ove Jan understreker at han opplever en bedre tjeneste og lavere pris hos ice enn hos konkurrentene.
- Det er ikke mangel på henvendelser fra andre, men for vår del er det ikke aktuelt å bytte. De sier de skal klare å matche pris, men når vi snakker mobiltelefon sparer du kanskje et par tusen i året. Det er ingenting når man får tillitt og trygghet med på kjøpet. Derfor kommer vi til å fortsette hos ice.
Ta kontakt med oss for å høre hva vi kan gjøre for din bedrift.