– ice er veldig serviceorientert og jeg er imponert
Hva er vel mer naturlig for et innovasjonsselskap enn å velge et annet innovasjonsselskap når de skal ha ny mobiloperatør?
Så langt er vi fornøyd med ice. Nå har vi vært kunde i et halvt år og det har gått smertefritt forteller Karlsbakk. Foto: Roy Erik Jonassen
Det var nemlig det Aarbakke Innovation gjorde, og akkurat som ice består de av få, men flinke folk.
– Aarbakke Innovation er et ingeniørselskap som utvikler ny teknologi, både ut fra egne ideer og for å hjelpe andre med å realisere sine ideer innenfor olje- og gassbransjen. Vi startet i 2014 og er i dag 17 ansatte, sier administrasjonsleder Elisabeth Karlsbakk.
At de valgte ice som teleoperatør startet litt tilfeldig.
– Det var en som ringte fra ice og ville komme på et møte. Vi hadde allerede en god avtale med en annen leverandør, men siden vi er en liten aktør selv liker vi at noen utfordrer de store aktørene – hvis de har konkurransedyktige priser. Derfor endte det med at vi valgte ice, som jo er en utfordrer i telekom-markedet.
Og fortsettelsen på forholdet har ifølge Elisabeth gått strålende.
I Min Bedrift har Administrasjonsleder Elisabeth Karlsbakk full oversikt over alle bedriftens abonnement - Foto: Roy Erik Jonassen
– Så langt er vi fornøyd med ice. Nå har vi vært kunde i et halvt år og det har gått smertefritt.
ice finner gode løsninger
Konkurransedyktige priser er ikke alt. Som operatør må man også levere på dekning, data – der ice er kåret til operatøren med høyest kvalitet i mobildatanettet, hastighet, teknologi som Data Rollover og gjerne ha Norges beste kundeservice. Elisabeth kan fortelle at de får god verdi for pengene hos ice.
– Det gjør vi. Vi hadde en god avtale før som ice matcher på alle områder og litt til. Jeg synes også kundeservicen jeg har opplevd hittil har vært veldig bra. De står på, løser utfordringer, svarer på spørsmål, snur seg fort rundt og jobber aktivt for å finne gode løsninger. Så ice er veldig serviceorientert og jeg er imponert over både fleksibilitet og oppfølging.
Av alle gode ting med ice setter Elisabeth spesielt pris på at hun får forutsigbar fakturering.
– Det blir ingen ekstraregning når vi bruker mer enn kvoten, hastigheten blir isteden satt ned. Jeg setter også pris på at vi får raske tilbakemeldinger, og at dere står på og hjelper oss.
– Så alt i alt synes du ice leverer?
– Det synes jeg absolutt. ice har gode og innovative tjenester, og de har levert etter forventningene og vel så det.
Vil du vite mer om hvordan ice kan hjelpe din bedrift? Ta kontakt under.