Velkommen til ice
Kom i gang med ditt nye mobilabonnement på 1-2-3. Vi anbefaler at du bruker noen minutter på å lese gjennom. Det er jo lurt å få god oversikt fra start.
Kom i gang med ditt nye mobilabonnement på 1-2-3. Vi anbefaler at du bruker noen minutter på å lese gjennom. Det er jo lurt å få god oversikt fra start.
PIN- og PUK-koder finner du i velkomstbrevet som du fikk sammen med SIM-kortet.
Du finner kodene på baksiden av plastkortet som SIM-kortet var festet til. Det kan være lurt å endre koden på SIM-kortet til en kode du selv velger og som er enklere å huske.
Du kan se hvordan her
Hvis du har problemer med mobildata eller MMS, kan du forsøke å sette opp data- og mms-innstillingene på telefonen din på nytt.
Du se hvordan her
Hos oss er BankID kostnadsfritt! Siden du har fått nytt SIM-kort, må du aktivere BankID på nytt. Det bestiller du enkelt i nettbanken din. Om du har spørsmål rundt BankID på mobil anbefaler vi deg å kontakte banken.
Les mer her
Du må laste ned siste oppdatering på telefonen din (iOS 13.2). Deretter kan du aktivere 4G-Tale. Følg veiledningen nedenfor.
Les mer om hvordan du gjør det her!
I selvbetjeningsløsningene Min side og ice-appen du har full oversikt over ditt kundeforhold. Les om alle fordelene ved selvbetjeningsløsningene våre her.
Hvis du ønsker en personlig talemelding på mobilsvartjenesten din, kan du lese om hvordan du gjør det her
Hvorfor skal din bedrift betale for data som ikke blir brukt? Det synes vi er feil! Derfor tilbyr vi Data Rollover for alle våre bedriftskunder.
Data Rollover betyr at ubrukt data følger automatisk med til neste måned, slik at de ansatte ikke mister det bedriften allerede har betalt for.
Les mer om Data Rollover her