- Vi kjører i hele Bergen, og har mange biler på veien. Det er utrolig mange som bestiller per telefon, så det er betryggende at telefontjenesten ikke blir en flaskehals, sier daglig leder i Taxi 1 Bergen, Robert Aasmul.
Det er fremdeles mange kunder som bestiller per telefon, og alle bedriftseiere vet at tapte anrop kan være tapte kunder. Bedriftsnett sikrer at bedriften er tilgjengelig og at alle som ringer får svar.
-Det er jo viktig for oss å komme i dialog med alle som ringer inn. Det ville vært utrolig dumt å miste kunder fordi vi ikke fikk snakket med alle som bestiller, fastslår Aasmul.
Kombinasjonen av pris og tilbud gjorde valget enkelt
Som mange andre bedrifter har også Taxi 1 Bergen prøvd flere mobiloperatører før de fant noen som passet deres behov.
- Vi har vært kunder hos mange mobilselskaper, men når vi fant ice gjorde kombinasjonen av konkurransedyktige priser og tjenestene de tilbyr valget enkelt. Det hjelper også at de har en veldig god kundeservice, fastslår Aasmul.
Full oversikt med app fra ice
Med Bedriftsnett fra ice får du full tilgang til statistikk for inngående samtaler, slik at det er enkelt å holde oversikten, og kundesenteret hos ice er alltid behjelpelige med endringer og justeringer av tjenesten hvis det er behov for det.
Sentralbordet er genialt
Robert Aasmul
Daglig leder Taxi 1
- Sentralbordet er genialt. Det gjør oss kapable til å svare kundene våre på noen sekunder. Vi ser hvem som ringer inn til enhver tid, og det gir oss full kontroll og god oversikt hele tiden.
Og for et drosjeselskap er mobilitet viktig, da de fleste ansatte i selskapet ikke er på kontoret, men på veien. Da er det perfekt å ha tilgang til Bedriftsnett fra appen.
-Vi har kontroll over sentralbordet fra hvor som helst. Jeg kan kontrollere sentralbordet fra hjemmekontor, i bilen eller på hytta, smiler Aasmul.
- SmartSMS er en god partner
I perioder hvor det er stor pågang er det ingen hemmelighet at det kan oppstå kø på telefonen for bedrifter. Med bedriftsnett får Taxi 1 også tjenesten SmartSMS.
SmartSMS er en tjeneste som automatisk som varsler både deg og kundene dine om potensiell kø på telefon eller andre ting, og du bestemmer innholdet i meldingen helt selv.
-Vi bruker SmartSMS. Når kundene ringer inn og vi ikke rekker å ta telefonen, får de beskjed om at de kan bestille en taxi på telefonen sin direkte, sier Aasmul, og legger til:
-Det er en veldig god og effektiv løsning. Meldingen kommer med en eneste gang slik at vi kan løse problemet med det samme.