Sørger for at ice-kundene trives
Hva er egentlig et godt kundeforhold? Det jobber ice bedrift-forhandlerne med hver eneste dag. Les hva Oslo-forhandleren mener er viktige faktorer.
Hva er egentlig et godt kundeforhold? Det jobber ice bedrift-forhandlerne med hver eneste dag. Les hva Oslo-forhandleren mener er viktige faktorer.
I dag har ice bedrift egne forhandlere som holder til i Oslo, Bergen og Sandefjord/Torp. Deres oppgave er å møte kundene der de er, og både se og imøtekomme deres utfordringer og behov.
Flere av forhandlerne har lang fartstid fra bransjen og har jobbet med ice i flere år. De har sterk fagkompetanse og kjenner produktene godt, og kan derfor tilby kundene de beste løsningene basert på sine erfaringer.
Alt fra store til små bedrifter
Kundene til ice bedrift kommer fra mange forskjellige bransjer, og er både små og store virksomheter – alt fra enkeltmannsforetak til konsulentselskaper.
Thomas Medvik er daglig leder hos forhandleren i Oslo, og forteller at noen av kundene har de hatt i over ti år.
– Hos oss er det plass til alle, enten det er snakk om store eller små bedrifter. Vi hjelper dem uansett hva de trenger og hvilke behov de har, sier Medvik.
Forhandlerne hjelper til med alt fra å sette opp nye mobiltelefoner til konfigurering av sentralbord. Kundene får også utdelt en fast kontaktperson som setter opp løsningene og er tilgjengelig gjennom hele kundeforholdet.
– Vi strekker oss langt for å hjelpe kundene våre. Jeg tror de føler seg godt ivaretatt og vet at de kan komme til oss når som helst, sier Medvik.
Forhandlerne kan for eksempel sette opp Bedriftsnett for både små og store bedrifter. Inkludert i tjenesten er ett hovednummer for hele bedriften, sentralbordløsning både i app og på PC/mac, tastevalg, svargrupper, køtavle og SmartSMS.
Les mer om Bedriftsnett fra ice her
ice-forhandlerne består av flinke fagfolk som sikrer lokal tilstedeværelse og personlig oppfølging i hver sin by. De er ikke bare tilgjengelige på telefon, men de rykker ofte ut og fikser ting for kundene fysisk.
– Vi er ganske unike på personlig service, samtidig som vi tilbyr kundene et produkt av høy kvalitet med nyttige funksjoner, sier han.
Medvik forteller at kundene verdsetter det å kunne møtes fysisk, og at de har en fast kontaktperson å forholde seg til som kjenner produktet inn og ut.
– Den personlige kontakten gir oss muligheten til å sette oss ned med kundene og sammen diskutere deres utfordringer. Det gir oss et godt utgangspunkt for å sette opp den tilpassede løsningen. Resultatet er gode relasjoner og tillit fra kundene, i tillegg til at de får et solid produkt som bidrar til å effektivisere driften deres, avslutter han.
Kom i kontakt med din lokale forhandler her