Sørger for at ice-kundene trives
Hva er egentlig et godt kundeforhold? Det jobber ice bedrift-forhandlerne med hver eneste dag. Les hva Sandefjord-forhandleren mener er viktige faktorer.
Hva er egentlig et godt kundeforhold? Det jobber ice bedrift-forhandlerne med hver eneste dag. Les hva Sandefjord-forhandleren mener er viktige faktorer.
I dag har ice bedrift egne forhandlere som holder til i Oslo, Bergen og Sandefjord/Torp. Deres oppgave er å møte kundene der de er, og både se og imøtekomme deres utfordringer og behov.
Flere av forhandlerne har lang fartstid fra bransjen og har jobbet med ice i flere år. De har sterk fagkompetanse og kjenner produktene godt, og kan derfor tilby kundene de beste løsningene basert på sine erfaringer.
Benedikte Bryde Olsen hos forhandleren i Sandefjord, forteller at kundene kommer fra mange forskjellige bransjer og i ulike størrelser – alt fra enkeltmannsforetak til store bedrifter.
– Vi jobber mest med bedrifter som har opptil 50 ansatte, men vi får god støtte fra ice bedrift sentralt på kunder som er større enn det, sier Olsen.
Forhandlerne hjelper til med alt fra å sette opp nye mobiltelefoner til konfigurering av sentralbord. Kundene får også utdelt en fast kontaktperson som setter opp løsningene og er tilgjengelig gjennom hele kundeforholdet.
– Vi setter kundene og deres behov høyest, så det å være tilgjengelig og kunne skape merverdi for deres bedrift er viktig for oss, sier Olsen.
Forhandlerne kan for eksempel sette opp Bedriftsnett for både små og store bedrifter. Inkludert i tjenesten er ett hovednummer for hele bedriften, sentralbordløsning både i app og på PC/mac, tastevalg, køer, wallboard, SmartSMS og besøksregistrering.
Les mer om Bedriftsnett fra ice her
ice-forhandlerne består av flinke fagfolk som sikrer lokal tilstedeværelse og personlig oppfølging i hver sin by. De er ikke bare tilgjengelige på telefon, men de rykker ofte ut og fikser ting for kundene fysisk.
Olsen forteller at kundene verdsetter det å kunne møtes fysisk, og at de har en fast kontaktperson å forholde seg til som kjenner produktet inn og ut.
– En av fordelene med lokale forhandlere er den personlige kontakten vi får med kundene. Kundene synes det er fint å få et ansikt på stemmen i telefonen, men også at det er enkelt for oss å komme til dem hvis de trenger hjelp med noe, sier Olsen.
Kom i kontakt med din lokale forhandler her