Norges beste kundeservice på både mobil og bredbånd – igjen!
Publisert 09. juni 2023
Vi i ice har som mål å levere Norges beste kundeopplevelser – og da må det være lov å skryte litt av seg selv, særlig når vi for sjette år på rad går til topps i flere kategorier. Vi har nok en gang fått bekreftelse på at vi gjør mye riktig, og det skal vi fortsette med!
Med mange kunder og tjenester er det viktig med god hjelp når du først trenger det. Det er derfor godt å kunne si at akkurat det er vi best på. Hver dag gjør vi det lille ekstra for at du skal bli fornøyd, og for å bli litt bedre enn i går.
ice sin direktør for Customer Care, Kjetil Totland, er utrolig fornøyd med årets 1. plass i både mobil og bredbånd!
– Å vinne disse prisene bekrefter at vi er på riktig vei til å levere Norges beste opplevelse i kontakt med oss. Jeg er så sykt imponert over det kontinuerlige arbeidet for å sette kunderådgiverne i stand til å fokusere fult på hver enkelt kunde vi er i kontakt med.
Kundeserviceprisen er en årlig test, som gjennomføres av SeeYou. 25 såkalte Mystery Shoppere kontakter bransjenes mange kundesenter. Mystery Shopperene går igjennom scenarioer som reelle kunder, og tester kundesenteret.
ice til topps i to kategorier!
Kundeserviceprisen deles ut til en rekke bransjer, blant annet mobil- og bredbåndskategoriene, og det er her ice briljerer! I år er det sjette gangen ice går til topps og kan smile bredt med tittelen Norges beste kundeservice på Mobil og Norges beste kundeservice på Bredbånd!
Det er ikke bare direktøren som er stolt, Customer Service Manager, Bente Landås er også strålende fornøyd med årets kåringer.
– Vi har Norges beste kundesenter og kunderådgivere som hver dag, i hver eneste henvendelse, gir våre kunder en service helt i verdensklasse. Tipp topp stemning, motiverte, fornøyde og blide kunderådgivere som har det gøy på jobben er det vi fokuserer aller mest på - heltene våre fortjener kun det beste.
Kundeservicedagene gav enda en seier!
Ikke nok med at ice gikk av med to seiere under Kundeserviceprisen, på selveste Kundeservicedagene vant ice Beste Kundeservice Telefoni! Årets kundeservice er kåringen av Norges beste virksomhet på kundeservice. Prisen er basert på Kantars store kundesentermåling, KSindeks. KSindeks har 160 000 respondenter i sin erfaringsbase, og er med dette Norges største og mest representative studie innen kundeservice.
Tilfredse ansatte gir tilfredsstilte kunder!
Det er ikke bare kundene som er fornøyde – under årets Great Place to Work undersøkelse, havnet ice i toppsiktet! Vi er stolte av arbeidsplassen vår, og vi vet at fornøyde ansatte gir oss fornøyde kunder.
Nå som vi igjen kan gi oss selv en ekstra klapp på skulderen, er vi utrolig stolte av å kunne si at hvis du lurer på noe om mobil og bredbånd, kan vi love deg Norges beste kundeservice!
Ønsker du et godt tilbud eller trenger en prat med Norges beste kundeservice? Du finner oss på 21 00 00 00, eller du kan sende inn et kontaktskjema.