Høy kvalitet til lav pris
Etter oppstarten i 2007 tok det ikke lang tid før byrået byttet teleselskap til ice. Det førte til at de reduserte sine månedlige utgifter med 25 prosent.
– Siden vi jobber i en lavmarginbransje er det betryggende å ha en leverandør som kan tilby høy kvalitet til lav pris, forteller Strand Glærum.
![Bilde av flere Hire-ansatte i arbeidsklær]()
Utfordrer gigantene
ice er en av tre mobiloperatører i Norge med eget mobilnett. Det gjør at de for alvor har posisjonert seg som utfordrer i telekom-markedet.
– Vi mener de store aktørene kunne gjort mer for å skape gode nok produkter og betingelser for kundene sine, sier leder for bedriftsmarkedet i ice, Stian Krydsby, og legger til:
– Med eget mobilnett er vi ikke avhengig av de store mobiloperatørene for å utvikle løsninger som kundene trenger. Det gjør at vi kan ta nye produkter og tjenester til markedet raskere, og tilby kundene våre en enklere mobilhverdag. Det er bare positivt for norske bedrifter med mer konkurranse i telekommarkedet.
![]()
Årets kundeservice 2020
Krydsby i ice forteller stolt at de jobber ekstremt målrettet på å forbedre kvaliteten og løsningene sine, og at kundeservice alltid vil være førsteprioritet for ice. Arbeidet har gitt uttelling, og for andre året på rad har ice vunnet prisen for Årets Kundeservice under Call Center-dagene.
– Vi jobber målrettet med å utvikle vår kundeservice slik at medarbeiderne kan gi kundene den støtten de trenger til enhver tid, forklarer Krydsby.
Strand Glærum i Hire Norway er ikke overrasket over at det var ice som stakk av med prisen for årets kundeservice.
– Hele telefonitjenesten fungerer veldig godt, og jeg vil spesielt fremheve den raske og kompetente kundeservicen. Vi ser på ice som en stabil samarbeidspartner. Vi føler at ice sitt verdigrunnlag går hånd i hånd med vårt eget, avslutter Strand Glærum.