EPSI-undersøkelsen 2022
I flere tiår har selskapet EPSI gjennomført uavhengige undersøkelser på vegne av en rekke bransjer, og er en av Norges mest anerkjente målinger for kundenes grad av tilfredshet og hvor fornøyde de er med sin leverandør.
Resultatene av en slik undersøkelse tydeliggjør hvordan vi i ice Bedrift kan levere enda bedre opplevelser for kundene. Noe som er gull verdt for oss og for deg. Undersøkelsen er nemlig helt anonym og ærlig, og sier noe om hva som er viktig å jobbe med.
Best på servicekvalitet
God service er og blir en selvfølge. Da er det jo flott at ice Bedrift scorer best på dette feltet; for selvfølgelig skal du ha bransjens beste hjelp. Hos oss finner du et kundesenter som møter deg med et smil, som er løsningsorienterte og har god kunnskap om produkter, tjenester og funksjoner fra ice Bedrift. EPSI måler kundeservice basert på hvordan du føler deg ivaretatt, hvordan vi kan komme med gode og relevante råd, om du føler deg godt informert og at vi er enkle å komme i kontakt med.
Mye verdi for pengene
Hva betyr det egentlig å levere verdi for pengene? Jo, kort fortalt handler det om at det du får står i stil med det du betaler. Som kunde i ice Bedrift får du verdi for pengene. EPSI-undersøkelsen viser nemlig at våre nåværende kunders opplevelse av dette er godt over bransjestandard.
… Og det skulle jo bare mangle!
Rådgivning og personlig oppfølging
Hos ice Bedrift får du en god kombinasjon av selvbetjeningsløsninger og service. Det du kan løse selv skal være enkelt å fikse, og skulle det være noe skal du få god hjelp når du kontakter oss. Ice Bedrift skal nemlig være lett å nå – på dine premisser. Derfor jobber vi alltid med å bli enda bedre på det. EPSI-undersøkelsen viser at ice Bedrift er på god vei mot målet. At våre kunder gir oss tillit og tilbakemeldinger som vi kan måle setter vi stor pris på – for det gir oss noe å strekke oss etter, slik at vi kan gjøre hverdagen din enda bedre.
Vil takke kundene
Målinger som EPSI-undersøkelsen er helt avhengig av at folk tar seg tid til å gi tilbakemeldinger og drøftinger. Derfor kommer ikke ice Bedrift utenom å gi en ektefølt takk til alle som har gitt oss, og fortsetter å gi, konstruktive tilbakemeldinger. For feedbacken vi får setter tiltak til livs.
– Det er spesielt gøy å lykkes med å ta i bruk feedback, slik at vi faktisk kan gjøre konkrete tiltak på det som er viktig for kundene våre. At ice er enklest å få kontakt med og helt til topps når det gjelder servicekvalitet tilsier at vi er på veldig rett vei, men vi kommer ikke til å gi oss med det! Takk til alle våre kunder for ærlige tilbakemeldinger og en stor takk til teamet som jobber målrettet med å svare på behovene der ute.”, sier Eivind Antonio Johansen, Head of B2B Sales i ice.
Arbeidet fortsetter
Teknologi er best når det bringer folk sammen. Det er viktig for oss at teknologien bak vår dekning og 5G ikke bare skal utvikles for utviklingens skyld, men for menneskene der ute som faktisk drar nytte av det.
Kundetilfredshet er et begrep som forteller om vi som bedrift evner å møte dine krav og forventninger, og fronter nettopp hvor fornøyd du er som kunde. Da er det viktig med de rette produktene og løsningene. Spesielt godt da er å ha en bedrift i ryggen som utvikler teknologi som skal gjøre hverdagen din litt enklere, både på jobb og hjemme. Det gjør selvfølgelig ice Bedrift – vi setter nemlig den som bruker tjenestene våre, og mobilen i fokus, altså deg.