EPSI-undersøkelsen 2023: Gode resultater for ice bedrift
Resultatene fra årets EPSI-undersøkelse er her, og takket være våre flotte kunder leverer vi godt over bransjestandard!
Resultatene fra årets EPSI-undersøkelse er her, og takket være våre flotte kunder leverer vi godt over bransjestandard!
Undersøkelsen viser at kunder hos ice bedrift er veldig fornøyde med produktene de får på tvers av mobilbransjen. Det er stor konkurranse i markedet og det kjempes hardt om kundene, for folk er ofte fornøyde. ice scorer godt over bransjestandard i samtlige kategorier – og troner helt øverst i flere av disse kategoriene!
ice bedrift ligger godt over bransjesnittet for kundelojalitet; faktisk helt på toppen! Undersøkelsen viser at når kundene våre først blir kunder, så blir de hos oss. Vi har altså de mest lojale kundene i bransjen – hipp hurra! Men det betyr ikke at jobben er ferdig, vi fortsetter å brette opp ermene, for vi vet jo at lojalitet er noe som bygges over tid – hele tiden.
Ifølge EPSI er ice bedrift best på servicenivå, og er enkle å komme i kontakt med og best på svartid. Vi er også i toppsjiktet på servicekvalitet, og resultatene fra årets undersøkelse viser at vi tar initiativ til å komme i kontakt med kunden, hvor vi kommer med relevante råd og anbefalinger. Det er gøy å høre!
Hva betyr det egentlig å levere verdi for pengene? Jo, kort fortalt handler det om at det du får står i stil med det du betaler. Her ligger vi langt over snittet for bransjen, både når det gjelder mobilavtale, konkurransedyktige priser og kundeservice. Det jobbes alltid for å levere verdi for pengene, både i privat- og bedriftsmarkedet, og det er veldig hyggelig at våre bedriftskunder også oppfatter det sånn.
Raskt svar og god oppfølging skal alle få – liten som stor! For selv om ice har bedriftskunder i alle størrelser, viser EPSI-målingen at vi er en av de beste blant de "små" bedriftene. Det er bedrifter som er helt avhengig av at vi leverer, hver eneste dag. Og som trenger å bli hørt og prioritert på lik linje med de store.
De gode resultatene i EPSI-undersøkelsen er takket være mange – viktigst av alt: kundene våre. Vi setter utrolig stor pris på tilbakemeldingene!
– Jeg er utrolig stolt av at vi nå er beste aktør på kundelojalitet, servicenivå og verdi for pengene. Vårt mål har alltid vært å gi den beste opplevelsen til våre kunder, og deres tillit og støtte driver oss til å fortsette å prestere på toppnivå. Jeg vil også rette en stor takk til våre samarbeidspartnere og hele ice-familien, som jobber hardt hver dag for å levere enestående opplevelser til våre kunder. Sammen skal vi fortsette å øke standarden i bransjen og skape fornøyde kunder, sier Hans Heggenhaugen, Direktør for ice bedrift.
Selv om vi har fått mange gode resultater, så jobber vi kontinuerlig for at kundene våre skal få den beste opplevelsen i møtet med oss. Og det skal vi så klart fortsette med! Å få tilbakemeldinger gjennom EPSI, samt meldinger og telefoner til kundeservice, gir oss noe målbart som vi kan strekke oss etter for å gjøre arbeidshverdagen din enda bedre.