5 grunner til at små bedrifter blir effektive med ice bedriftsnett
Med bedriftsnett fra ice har du muligheten til å enkelt sette opp sentralbord og opprette et hovednummer. Det øker effektiviteten og lønnsomheten til bedriften din, og du virker proffere overfor alle som ringer inn.
Når bedriften din har blitt kunde hos ice bedriftsnett, oppdager du en rekke fordeler som bidrar til at du opplever en mer effektiv arbeidshverdag. Bare se på disse fem grunnene til at små bedrifter blir mer effektive med ice bedriftsnett
1. Ett hovednummer
Med ice Bedriftsnett får du kun ett hovednummer. Da vet kundene vet hvor de skal ringe. Hovednummeret letter på trykket for daglig leder da du slipper at alle kunder og samarbeidspartnere ringer direkte. Når flere kan svare vil bedriften bli mer effektiv. Det er også hyggeligere og enklere for både deg og den som ringer å bli satt over enn å måtte ringe opp igjen.
2. Full kontroll med ice-appen
Er du på farten, i et møte eller opptatt med andre ting kan du enkelt sette jobbsamtaler over til kollegaer, slik at de som tar kontakt får svar. Appen gir deg en liste over kollegaene dine og kontaktinformasjon på disse. Du kan også se status på alle kollegaer i appen.
Alt er også samlet på ett sted i appen. Dersom du er privatkunde kan du skaffe et overordnet blikk over jobbrelaterte spørsmål, så vel som private.
3. Unngå tapte leads med sentralbord
Uten Bedriftsnett, sendes innringere rett telefonsvareren når dine ansatte er opptatt eller sitter i møte. Tapte anrop er for mange bedrifter det samme som tapte inntekter, fordi de gjerne ringer til konkurrenten din. Med ice bedriftsnett har du tilgang til sentralbord og får full kontroll på alle innkommende samtaler. Da får kundene dine snakket med en kollega når du selv er opptatt.
4. Sentralbord øker fleksibiliteten
Sentralbordet lar deg enkelt styre hovednummeret med åpningstider, helligdager, ha vakttelefon og opplyse kunder om webadressen. Dette får dere til å fremstå som proffe, selv om bedriften er liten.
5. Du kan koble av i ferien - bokstavelig talt
Når du har fri eller er på ferie trenger du ikke bruke dyrebar familietid på å være opptatt med telefonen. Sentralbordet lar deg bestemme hvem som er pålogget telefonen til enhver tid slik at de som er på jobb kan ta seg av kundene dine.
Vil du ha oversikt og kontroll på kundene dine? Fyll ut skjema under eller ring oss på 21 00 00 00, så kontakter vi deg med et godt tilbud.