Pris var utslagsgivende for Borgen Advokatar AS til å velge ice, kundeservicen gjør at de blir værende. – I tillegg til tjenesten eller produktet en leverer, er det å være tilgjengelig noe vi setter høyt, sier daglig leder Ingvild Marie Grov Skulstad.
Borgen Advokatar AS har kontorer på Stord, i Haugesund og på Husnes og er med 13 medarbeidere et av regionens store advokatkontorer. De bistår sine klienter innen en rekke fagområder, blant annet eiendom, eiendomsoppgjør og tvangssalg, bistandsadvokat, konkurs og gjeldsforfølgelse, erstatning og forsikringsrett, jordskifte, arbeidsrett, selskapsrett og kontraktsrett. Advokatene er stadig på farten mellom kontoret, rettssaler og klientbesøk, og mobilen er et av deres viktigste arbeidsverktøy.
Pris og kundeservice teller høyt
– Alle ansatte hos oss har telefon med ice-abonnement. Incentivet til at vi valgte å skifte operatør var flere, men i hovedsak pris. Årsaken til at vi har valgt å være lojale mot ice er kundeservicen, sier Ingvild Marie Grov Skulstad.
Også for advokater er tilgjengelighet alfa og omega.
– De lever av å selge timer, og hver av dem er sin egen kunnskapsbank. Å være tilgjengelig for klientene er helt avgjørende i dette yrket.
Går ikke glipp av viktige samtaler
Borgen Advokatar har også ice Bedriftsnett – en sentralbordtjeneste med blant annet SMS-service.
Med Bedriftsnett får bedrifter profesjonalisert og effektivisert håndteringen av telefonstrømmen. Tjenesten kommer med en rekke tilleggstjenester som gjør det enklere for selskapene å ivareta kunder, partnere og klienter på best mulig vis.
– Vi har et hovednummer inn til selskapet, og en sms-tjeneste dersom anropet ikke blir besvart. Med ice-appen kan vi enkelt bruke sentralbordet fra mobilen, og logge inn og ut når vi er på farten, sier Skulstad.
Dermed får klienter og andre som kontakter Borgen Advokatar alltid respons i en eller annen form.
– Det er fint at de som ringer hit får svar, enten på telefon eller SMS. Samtidig kan vi se hvem som har forsøkt å ringe oss, slik at vi vi kan følge opp anropet i ettertid, sier hun.
Rask respons hos ice bedrift
Som daglig leder i et større advokatbyrå blir Ingvild Marie Grov Skulstad stadig kontaktet av konkurrerende mobiloperatører som forsøker å friste med gode tilbud.
– Det er ikke alltid prisen som veier tyngst. Både dekning, applikasjoner, pris og service er viktige momenter nå en skal velge telefonoperatør, sier Skulstad.
– Vi har fått god oppfølging og rask respons når vi har henvendt oss til vår kundekontakt i ice. Effektivitet er også en kostnadsbesparelse, legger hun til.
Ice Bedrift har en rekke lokale forhandlere for å sikre best mulig kundeoppfølging for bedrifter. Også i Bergen har de eget kontor, og er dermed kort vei unna dersom det skulle være behov for personlig oppfølging for Borgen Advokatar og andre bedrifter i området.
Bærekraftig leverandør
Det er også viktig for Borgen Advokatar at deres leverandører er bevisst sitt miljøansvar.
Ice er Miljøtårn-sertifisert og jobber opp mot FNs bærekraftsmål, med særlig fokus på mål 5: likestilling mellom kjønnene, mål 8: anstendig arbeid og økonomisk vekst, mål 9: industri, innovasjon og infrastruktur, mål 12: ansvarlig forbruk og produksjon, samt mål 13: stoppe klimaendringene. Å velge miljøbevisste underleverandører er å ta en viktig del av bærekraftsansvaret.