Norges beste kundeservice
ice har blitt kåret til Norges beste kundeservice på tvers av alle bransjer! I tillegg ble vi nummer 1 i kategorien bredbånd, og vi fikk en sterk andreplass i kategorien mobil.
ice har blitt kåret til Norges beste kundeservice på tvers av alle bransjer! I tillegg ble vi nummer 1 i kategorien bredbånd, og vi fikk en sterk andreplass i kategorien mobil.
Etter en omfattende testing av de 143 største kundesentrene i landet, ble ice tildelt prisen for beste kundesenter uavhengig av bransje, i tillegg til beste kundeservice i bransjekategorien bredbånd og en sterk andre plass i kategorien mobil. Prisutdelingen fant sted under Call Center-dagene 25. og 26. april.
Bli Mobilt Bredbåndkunde: Halv pris første 6 måneder!
Stolt over landets beste kollegaer
- Dette er helt fantastisk. Vi brenner for god kundeservice. Jeg er enormt imponert og stolt over innsatsen fra mine kollegaer, spesielt agentene som snakker med kundene våre hver dag, sier Kjetil Totland, direktør for kundeservice i ice.
Hva betyr det for deg som bedriftskunde, at ice har vunnet kundeserviceprisen?
Det betyr kort og greit at det er enkelt å være kunde hos ice. Hvis du trenger å snakke med oss, kan du forvente kort ventetid, i tillegg til å få snakke med hyggelige og løsningsorienterte kundebehandlere med høy produktkunnskap.
Kundeserviceprisen er en årlig test gjennomført av SeeYou som tester de største kundesentrene i Norge. Alle sentrene måles ved at 25 reelle kunder kontakter kundesentrene og vurderer dem etter kriterier som: Mottak og velkomst, ventetid, kundebehandlernes løsning, avslutning og totalinntrykk. Undersøkelsen gjennomføres av SeeYou i forbindelse med Call Center Dagene, i regi av Confex.
Ønsker du mer informasjon om hvordan ice kan hjelpe din bedrift? Kontakt oss under.