Jeg angrer. Hvilke muligheter har jeg?
Jeg har lagt inn bestilling, men har ikke sendt inn pantemobilen ennå
I utgangspunktet har du krysset av for at du forplikter deg til å sende inn pantetelefonen. Hvis du allikevel angrer før du har sendt telefonen til oss, kan du la være å sende den inn. Etter 45 dager blir du fakturert for pantebeløpet.
Jeg har sendt inn min mobil
Hvis du allerede har sendt inn mobilen, er det for sent å angre. Mobilen har nå byttet eier, på samme måte som om du hadde solgt den på et bruktmarked.Er du urolig med tanke på personlig informasjon på mobilen? Husk at vi tilbakestiller mobilene vi mottar til fabrikkinnstillingene. Alt innhold slettes, alltid.
Jeg har fått melding om at mobilen er mindre verdt enn det jeg trodde
Det kan være vanskelig å vurdere tilstanden på en mobil. Hvis du ikke er fornøyd med den endelige prisen du får for mobilen du panter, kan du ombestemme deg. Hvis du ikke godtar den nye taksten, og svarer NEI på meldingen fra oss, vil vi returnere mobilen din og etterfakturere deg for pantebeløpet.
Kan jeg klage på verdivurderingen?
Ja! Hvis du får melding om at mobilen din er mindre verdt enn taksten du fikk på nett, og er uenig i denne vurderingen, kan du ta kontakt med kundeservice i ice. Ring oss på telefon 21 00 00 00 så fort som mulig - og senest innen tre dager etter at du fikk meldingen om den justerte verdivurderingen. Kundeservice vil gi deg info om videre klageprosess.