Dette er iceTrygg
iceTrygg er automatisk inkludert for alle medlemmer av iceFamilie, inkludert borteboende barn under 29 år, og vil snart være tilgjengelig for alle ice-abonnenter som en tilleggstjeneste.
ID-tyveriforsikring
Eksempler på ID-tyveri inkluderer:
- Forfalskning av kredittkort.
- Opprettelse av postadresse i ditt navn.
- Tyveri fra postkassen din.
- Varer eller reiser som bestilles i ditt navn.
- Opprettelse av abonnement eller tjenester i ditt navn.
Hvis du mistenker at du har vært utsatt for ID-tyveri, kan vi bistå med rådgivning og telefon assistanse fra advokat. Vi støtter deg med hjelp til å begrense skadeomfanget og å forebygge økonomiske tap, og kan finne tiltak for å hindre videre misbruk av din identitet.
Nettslett
Med Nettslett i iceTrygg får du advokathjelp gjennom vår forsikringspartner HELP om du opplever netthets, eller ønsker veiledning og råd dersom noen har publisert bilder av deg uten din tillatelse.
Krenkende nettpublisering kan være alt fra at noen poster uønsket innhold av deg på sine nettsider eller sosiale medier, til å snakke om deg på digitale plattformer uten nødvendige tillatelse.
Vi hjelper deg med rådgivning og telefonassistanse fra advokat, politianmeldelse, utredning av alternativer for sletting av innhold, og utredning av behov for dialog med gjerningspersonen som er ansvarlig for publiseringen av krenkende innhold.
Trygg Netthandel
Dersom varer du kjøper på nett ikke kommer frem, har skade eller du opplever problemer med reklamasjon får du hjelp og kompensasjon av oss!
Her får du informasjon om angrerett, bruk av kundeløfter og reklamasjon på nettsiden hvor du har kjøpt varer. Du kan også få hjelp til dialog med selgeren av varen og bistand ved rettslig behandling.
Hvordan melder jeg en sak?
Ta kontakt med HELP på epost til post@help.no eller ring på telefon 22 99 99 99.
Dersom du allerede har meldt inn din sak til HELP, kan du følge saksgangen din på deres Min Side.
Mer informasjon og ofte stilte spørsmål om iceTrygg finner du på våre nettsider.