Feilmelding: ingen tjeneste
Slå telefonen av og på
All elektronikk kan trenge en liten pause i ny og ned. Heldigvis trenger ikke pausen være så lang. Skrur du av og på telefonen kan det være at problemet løses av seg selv. Hvis ikke må du fortsette å feilsøke.
Prøv SIM-kortet i en annen telefon
Virker det hvis du prøver SIM-kortet i en annen telefon? Ved å sjekke dette kan vi utelukke eventuelle feil på selve telefonen
Har andre ice-kunder samme problemstilling?
Hvis ja, så kan det være problemer med tjenesten til ice i form av dekningsutfall.
Kontakt kundeservice slik at vi kan kontrollere om SIM-kortet er aktivt i våre systemer.
Du kan nå vår kundeservice på 21 00 00 00 eller via chat. Du kan også selv sjekke status på ditt SIM-kort ved å logge inn på Min Side.
Trykk deg inn på «SIM-kort, PIN og PUK». Her vil du se ditt SIM-nummer: sjekk at dette stemmer med nummeret som står på det fysiske SIM-kortet.
Her kan du også bestille et nytt SIM-kort, samt aktivere SIM-kortet.