Fri frakt hvis du handler for over 500kr, og alltid fri retur
Slik fungerer fri retur hos oss:
- Kontakt kundeservice på e-post eller på telefon 21 00 00 00 .
Åpent alle hverdager 08:00 - 17:00 - Få tilsendt returlapp i posten eller på e-post hvis du har printer.
- Klistre lappen på utsiden av pakken.
- Levere pakken på ditt nærmeste postkontor (ikke legg i rød postkasse)
- Husk å skru av eventuelle låser (Finn iphone / Google Lås)
Hvor leverer vi?
Vi leverer kun til fastlands-Norge. Av sikkerhetsmessige hensyn leverer vi kun til folkeregistrerte adresse. Har du spørsmål om levering, kontakt kundeservice på ice@modino.no eller ta kontakt via telefon på 21 50 41 00. Mottaker av pakken må være den som henter ut pakken. Utleveringsstedet vil spørre om gyldig legitimasjon som sjekkes mot mottaker. Er det ikke samsvar her kan ikke pakken leveres ut.
Leveringsmåte
Vi benytter Posten og DHL sin tjeneste Servicepakke for utlevering. Det er ikke mulig for våre kunder å hente pakken på lager.
Fri frakt og fraktkostnader
Det er fri frakt hos oss så lenge du handler for over 500 kr og benytter standard levering. Velger du en annen fraktmetode så er det posten sine satser som gjelder. Pris for frakt blir oppgitt før du bekrefter din bestilling til oss.
Pakkesporing
Leveringsbekreftelse med sporingsnummer til din pakke sendes til deg pr e-post når pakken sendes. Leveringsbekreftelsen sendes før transportøren henter varene hos oss, derfor kan det ta noen timer før pakken kan spores.
Skade under transport
Om varen er skadet under transport med Posten, skal følgende gjøres:
- Du må ta vare på emballasje samt produktene.
- Meld fra skriftlig til oss via ice@modino.no.
- Når vi har registrert saken går du til posten med den skadde forsendelsen og emballasjen.
- Ta gjerne bilder av skaden for dokumentasjon.
- Sammen med posten skriver du ut en skademelding.
- Postens skademelding sendes til oss sammen med den forsendelsen som er skadet.
- Lovverket henviser til at du gjør ting "innen rimelig tid" og vi tillater oss å tolke dette i denne sammenheng til når du har hentet/mottatt produktet.