Frakt og retur
Ruteren din sendes i posten og bør normalt leveres tre til fem virkedager etter at du har mottatt e-post med bekreftelse fra oss.
Leveringskostnad
For bestillinger gjort via vår nettbutikk eller på telefon tilkommer frakt- og ekspedisjonskostnader.
Hvor sendes ruteren?
Ruteren sendes i posten til din juridiske adresse eller til din folkeregistrerte adresse dersom du ikke har et kundekort hos oss fra før. Dersom du ønsker ruteren sendt til en annen adresse må du ta kontakt med vår kundeservice på 21 00 00 00 eller via chat.
Har du gitt oss mobilnummer eller e-post adresse i bestillingsløpet, sender vi deg sporingsnummer til deg på SMS eller e-post så snart vi har fått det!
Min leveranse er forsinket eller har kommet bort
Kontakt vår kundeservice på 21 00 00 00, via vårt kontaktskjema eller via chat. Du kan gjerne referere til ordrebekreftelsen din når du snakker med oss – da finner vi din sending raskere!
Slik fungerer fri retur hos ice
- Kontakt kundeservice på e-post eller på telefon 21 00 00 00.
Åpent alle hverdager 08:00 - 20:00. - Få tilsendt returlapp i posten eller på e-post hvis du har printer.
- Klistre lappen på utsiden av pakken.
- Levere pakken på ditt nærmeste postkontor. Obs! Ikke legg pakken i rød postkasse.