Nummeret ditt skal overføres til ice – og det er vi kjempeglade for! Likevel vet vi av erfaring at ting kan skje på veien, derfor har vi samlet et par praktiske tips.
Har du ikke mottatt SIM-kort?
Hvis det har gått 10 dager og du fremdeles ikke har mottatt SIM-kortet ditt, kan du klikke her, så sender vi deg rett til siden hvor du kan bestille et erstatnings-SIM-kort (sendes i posten), eller aktivere et SIM-kort hentet fra en ice-forhandler.
Dersom du bestiller et nytt SIM-kort, flytter vi automatisk overføringstidspunktet for å sikre at du mottar nytt SIM før du flyttes over.
OBS! Det er viktig at du aktiverer det nye SIM-kortet ditt når du mottar det, slik at det nye kortet aktiveres, ikke det gamle. Dette kan du enkelt gjøre her på Min Side.
Trenger du mer tid?
På Min Side eller i ice-appen kan du enkelt endre overføringstidspunktet!
Logg inn på Min Side.
Trykk på «Endre overføringstidspunkt».
Velg ønsket tidspunkt og trykk «Endre».
Om overføringstidspunktet for ditt abonnement ikke vises, må du trykke på «Legg til abonnement» og følge stegene for å verifisere ditt mobilnummer. Når det er gjort kan overføringstidspunktet endres som vist over.
Overføringstidspunktet ditt er nå endret.
Logg inn i appen.
Om overføringstidspunktet for ditt abonnement ikke vises, må du trykke på «Legg til abonnement» og følge stegene for å verifisere ditt mobilnummer. Når det er gjort kan overføringstidspunktet endres som vist under.
Trykk på «Endre tidspunkt».
Velg ønsket tidspunkt og trykk «Endre».
Overføringstidspunktet ditt er nå endret.
Har du ikke lastet ned ice-appen enda? Da kan du enkelt gjøre det med lenkene nedenfor, eller klikke her for å lese mer om appen vår!