Service og retur
Service
Dersom du opplever problemer med enheten din, vil vi anbefale at du starter med denne enkle feilsøkingen:
Mobiltelefon
- Slå mobilen din av og på
- Dersom det å slå mobilen av og på ikke virket, sørg at du har siste utgave av programvaren. Har du ikke det, oppdater telefonen og forsøk igjen.
Hvis problemet fortsatt eksisterer, kan du prøve å gjenopprette fabrikkinnstillingene. Dette vil slette alle dataene på telefonen, så husk å sikkerhetskopiere dataene dine først!
Er du usikker på hvordan du utfører sikkerhetskopiering og gjenoppretting?
Mobilt bredbånd
- Slå enheten din av, vent 10 sekunder og slå den på igjen
- Dersom det å slå enheten av og på ikke virket, trykk inn "reset" knappen på baksiden av din ruter. Husk at passordet blir nullstilt - du finner opprinnelig passord på undersiden av din ruter.
Hvis du fremdeles opplever problemer, eller har utfordringer med å utføre disse stegene, kontakt oss for videre feilsøking og hjelp.
Skulle det vise seg at din telefon trenger service, vil vi sette deg i kontakt med vår samarbeidspartner Modino som vil bistå videre i prosessen.
Retur
For retur av telefon eller ruter, kontakt oss direkte på telefon eller chat.