Fra tid til annen vil vi i ice gjennomføre kundeundersøkelser. Som selskap er vi avhengig av å vite hva våre kunder synes om oss, og de produktene og tjenestene vi leverer. Din tilbakemelding er viktig for oss, og vi bruker dette til å bedre oss etter dine behov.
Dessverre har vi erfart at andre har utgitt seg for å være ice, og lokker med fine premier, som f.eks dyre mobiltelefoner, for at du skal delta på deres undersøkelser. Disse ønsker vi at kunder og andre er oppmerksomme på.
For å hjelpe deg med å forstå hvilke undersøkelser som er legitime, kan du her lese hvordan vi formidler oss selv på ulike plattformer:
- SMS-undersøkelser sendes alltid med «ice» som avsender.
- Epostundersøkelser sendes fra kundeopplevelse@ice.no til eksisterende kunder.
- I undersøkelser til eksisterende kunder som sendes på e-post og SMS vil vi ofte linke til en digital undersøkelse. VI bruker Netigate som leverandør av disse undersøkelsene, og lenkene vil være rutet til Netigate. Det er helt trygt å svare på disse undersøkelsene. Det er også valgfritt.
- Vi vil aldri be deg om sensitiv informasjon, som f.eks kortinformasjon, fødselsdato eller lignende i forbindelse med våre undersøkelser.
- I noen tilfeller vil vi, i forbindelse med at du har svart på en undersøkelse, kontakte deg fra kundeservice for å høre mer om din opplevelse. Vi vil da presentere oss, og vil heller ikke her be om sensitiv informasjon. Er du i tvil, kan du be om navnet på agenten du prater med og si at du vil ringe tilbake via vårt kundeservicenummer 21 00 00 00.
- Vi premierer ofte de som svarer på våre undersøkelser med kinobilletter. Vi tar da kontakt med dem direkte på mail. Eventuelt sender vi dem en SMS og ber dem kontakte oss. Disse epostene vil alltid være sendt fra kundeopplevelse@ice.no. Om det blir sendt på SMS vil det sendes fra ice.
Skulle du ha spørsmål i forbindelse med en undersøkelse du har mottatt fra oss, er du alltid velkommen til å ta kontakt på kundeopplevelse@ice.no.