Pallplass til ice under Kundeservicedagene 2022
Det er bare å riste champagnen. Ice håver inn enda flere medaljer på god kundeservice. Denne gangen ble det pallplass under kundeservicedagene.
Det er bare å riste champagnen. Ice håver inn enda flere medaljer på god kundeservice. Denne gangen ble det pallplass under kundeservicedagene.
Tidligere i år vant ice prisene som Norges beste kundeservice innenfor kategoriene Bredbånd, Mobil og Chat under utdelingen av kundeserviceprisen. Eventyret stopper ikke der. 15. Juni ble det pallplass igjen. Denne gangen under Kundeservicedagene.
Kundeservicedagene er en konferanse for alle som jobber med kundeservice. Det er medlemsorganisasjonen Tekna som arrangerer den, sammen med Kantar TNS. Det deles ut priser i seks forskjellige kategorier, blant annet Telekom. Prisene baserer seg på Kantars store kundesentermåling, KSindeks. I år ble det holdt over 20 000 intervjuer for å finne Norges beste kundeservice for 2021.
Fellesnevneren for arrangementet, og prisene, er deg - kunden! For hva er vel egentlig vitsen med å tilby mobilabonnement om vi ikke tar vare på de som betyr mest for oss, kundene våre?
Heldigvis slipper du å stå timevis i kø, få manglende oppfølging og en dårlig opplevelse når du skal ringe inn spørsmålene dine hos oss. At vi kan tilby kundeservice i øverste sjikt er både vi, du og prisutdelere storfornøyde med.
Med mange aktører i markedet er det viktig å kunne tilby en så sømløs opplevelse som mulig. Det er derfor ice fortsetter å bygge et av verdens beste mobilnett, tilbyr masse data til lave priser og setter skyhøye forventninger til egen kundeservice. Så det er med stor stolthet, og store smil, vi feirer å være blant de tre beste på å gi deg de beste kundeserviceopplevelsene i Norge.
Skulle du ønske å slå av en prat med våre prisbelønte kundebehandlere? Da når du oss på 21 00 00 00. Du finner også svar på de aller fleste spørsmål her.