Norges beste kundeservice på mobil, bredbånd og chat!
Ikke én, ikke to, men TRE gull til ice i årets utdeling av Kundeserviceprisen.
Ikke én, ikke to, men TRE gull til ice i årets utdeling av Kundeserviceprisen.
Det må være lov å skryte litt av seg selv iblant. Særlig når det gjelder gullmedaljer i kåringer som omhandler det viktigste for oss i ice – nemlig deg.
Med over 700.000 kunder, og et stort bibliotek av tjenester og produkter, er det viktig at du får den hjelpen du fortjener når du ringer oss eller tar kontakt på chat. Det synes vi - og garantert også du. Det er derfor utrolig gøy å kunne si at akkurat det, det er vi best i hele landet på.
Kundeserviceprisen er en årlig test, som gjennomføres av SeeYou. 25 såkalte Mystery Shoppere kontakter bransjenes mange kundesenter. Her går de gjennom scenarioer som reelle kunder, og måler kundesentrene på alt fra velkomst og ventetid, til den enkelte kundebehandleren og det viktige totalinntrykket. Resultatet blir så en egen kåring for landets beste kundesentre.
Kundeserviceprisen sjekker ikke kun mobil- og bredbåndsmarkedet. Det er en pris for mange forskjellige bransjer. Siden du sjeldent ringer til ice for å booke hotell eller kjøpe bil, er det naturlig at vi sikter på å gjøre det best i mobil- og bredbåndskategorien. Det er nettopp her ice ligger på toppen. I år er femte gangen ice går til topps og kan titulere seg Norges beste kundeservice på mobil. I tillegg er fjorårets sølv i bredbåndsklassen «rettet opp i», og nå står ice øverst også der. Norges beste kundeservice på Bredbånd.
Nytt for året var kåringen av Beste kundeservice på chat, og ja, du gjettet riktig. ice har Norges beste kundeservice på chat.
ice sin egne direktør for Customer Care, Kjetil Totland, og Customer Service Manager Bente Landås er storfornøyd med årets bukett av gullmedaljer. Kjetil mener at årsaken til suksessen er både kultur og struktur. Begge er samstemte om at æren ligger hos de de kaller «heltene våre».
- Den fantastiske jobben heltene våre på kundesenteret gjør hver eneste dag, og den jobben de legger i hver eneste henvendelse er mye av grunnen til at vi får til dette, sier Bente.
Kjetil påpeker at kundeservice også er et resultat av resten av organisasjonen.
- Det viktig med en «train the trainer»-mentalitet. Både for alle ledd bak kunderådgiveren, men også at vi lærer kunden om verdien av å være ice kunde.
«Sammen er vi krutt!», stemmer de i begge to.
Uansett hvor stolte vi i ice er av denne prisen, er det du som er vinneren. Lurer du på noe om mobil og bredbånd, kan vi med sikkerhet si at du vil bli ivaretatt av Norges beste gjeng hos vår kundeservice.
Har du spørsmål til våre eminente kundebehandlere, eller lurer på noe finner du masse nyttig informasjon her!