– Viktig at teknologien er stabil i en hektisk hverdag
Som juridiske spesialister med teknologi og digitalisering som to ekspertfelt, stiller advokatfirmaet Føyen høye krav til sine samarbeidspartnere – spesielt når det gjelder å finne en mobilløsning som fungerer for nærmere hundre travle ansatte.
Hos advokatfirmaet Føyen jobber rundt 70 spesialiserte advokater og et tyvetalls andre medarbeidere midt i hjertet av Bjørvika. Det forretningsjuridiske advokatfirmaet har særlig kompetanse innen innenfor eiendom, entreprise, teknologi, arbeidsliv, corporate og skatt.
– Vi jobber tett med fremtidsrettede bransjer, og da må også vi være teknologisk oppdaterte i vår egen drift, sier Knut Glad, partner i advokatfirmaet Føyen.
Da advokatfirmaet Føyen trengte en ny mobilpartner, var derfor valget enkelt. Det skjedde i forbindelse med innflytting i nye lokaler i Barcode for fire år siden, hvor den tidligere leverandøren ikke kunne levere tilstrekkelig dekning.
– Vi hadde egentlig vært fornøyde med den gamle leverandøren, men når dekningen ikke fungerte i våre egne lokaler, måtte vi finne en ny løsning. ice kunne levere der vi trengte det, forteller Glad.
– Som en bonus ble også telefonikostnadene betydelig lavere, sier Sabine Hovland, ansvarlig for IT i Føyen.
Knut Glad i Føyen hadde en nøkkelrolle i etableringen av ice som mobiloperatør i Norge. Han var nemlig advokat for Access Industries, og var med å stifte selskapet Telco Data AS for å kjøpe mobilfrekvensene som danner grunnlaget for ice. Telco Data er i dag blitt til Lyse Tele AS!
Personlig oppfølging som gir trygghet
I dag har Føyen 77 abonnementer hos ice, med 30 GB som standard for alle ansatte.
– Vi har god dekning og ingen nedetid – det er egentlig slik det må være i en travel advokatvirksomhet, sier Sabine Hovland.
Den personlige oppfølgingen får også skryt.
– Kundekontakten vår er fantastisk. Han svarer på alt, når som helst, og følger opp både bestillinger og henvendelser jeg ikke har tid til å håndtere selv. Dessuten bruker jeg chattefunksjonen i Min Bedrift jevnlig, forteller Hovland.
Føyen har også tatt i bruk sentralbordløsningen til ice, som heter Bedriftsnett. Med Bedriftsnett-appen får de tilgang på sentralbordfunksjoner rett fra mobilen.
– Det fungerer veldig fint. Vi har også fått nyttig funksjonalitet i sentralbordet gjennom appen, noe som resepsjonen vår har hatt god nytte av. Det har gjort det lettere å håndtere innkommende henvendelser.
Med stabile tjenester og personlig service er det naturlig for Advokatfirmaet Føyen å fortsette samarbeidet med ice.
– Når ting fungerer godt og vi blir fulgt opp på en bra måte, ser vi ingen grunn til å bytte. Det handler om å ha en samarbeidspartner som leverer på både teknologi, pris og oppfølging, avslutter Sabine Hovland.
Vil du vite hvordan Bedriftsnett kan hjelpe deg og din bedrift å jobbe smartere og mer balansert? Les mer her →
Ønsker du et godt tilbud?
Ring oss på 21 00 00 00 eller fyll inn kontaktinfoen din, så ringer en av våre rådgivere deg tilbake.