Fra ice.net til ice
På nyåret kommer vi i ny drakt, med ny logo og nytt uttrykk. Et symbol på at vi er i endring og at vi setter deg som er kunde i førersetet.
På nyåret kommer vi i ny drakt, med ny logo og nytt uttrykk. Et symbol på at vi er i endring og at vi setter deg som er kunde i førersetet.
ice har lenge vært kjent som dekningsselskapet med unik arealdekning på mobilt bredbånd. Dekningssymbolet og fokus på teknologi har stått sentralt i vår kommunikasjon og vår hverdag. Teknologi vil selvsagt fremdeles være i fokus, men vi gjør endringer for å vise at vi setter deg som kunde først i alt vi gjør, og at det er du som er med å påvirke de teknologiske valgene vi tar.
For når vi nå fjerner .net fra logoen, og erstatter dekningssymbolet med en iskrystall, er ikke det fordi vi skal fjerne fokuset på dekning og teknologi. Vi bygger jo tross alt Norges tredje mobilnett. Men fordi teknologi har blitt en selvfølge, og du kan forvente at dekningen er like bra hos oss som hos de andre. Det vi skal skille oss ut på er hvordan det er å være kunde hos oss og hvordan vi kan gjøre hverdagen din lettere. Hver dag strekker vi oss etter å bli bedre enn i går, ved å lytte til deg og sette dine behov og opplevelser i kjernen av alt vi gjør.
At vi skal fokusere på kundene og endre telekombransjen er ikke noe vi starter med nå, det startet vi med da bli ble mobiloperatør i 2015. Det ble bekreftet da vi var de første i Norge til å lansere Data Rollover i februar, da vi vi vant Kundeserviceprisen i april, og ikke minst når vi ble kåret til Årets Mobilselskap 2017 i november.
Rent praktisk vil dette ikke bety mye for deg, annet enn at du i oppussingsperioden vil se en miks av gammelt og nytt logo på våre nettsider og våre portaler. Etter hvert vil du også se at vi holder ord, ved å sette deg som kunde i fokus med både spennende produkter og konkurransedyktige abonnement, både til privat og bedriftsmarkedet.
Det vil komme mer informasjon underveis, og som kunde vil du selvsagt alltid bli informert først. Takk for at akkurat du er ice-kunde, og vi håper du liker det du leser – for det er for deg vi gjør dette!
Er du det ikke er du selvsagt velkommen til å bli det! Vi skal ta godt vare på deg.