Ny Min Side
Publisert 28. februar 2018
Artikkelen er flere år gammel
Det har vært etterspørsel om en Min Side der man som bruker kan få oversikt over alle abonnementene man eier. Vi har derfor innsett at dagens Min Side, også kalt Mitt Ice, ikke holder mål for den moderne kunde. Derfor lanserer vi nå en helt ny Min Side!
Hva er forskjell på gammel og ny innloggingsmetode?
Når man logget inn på den gamle Min Side, brukte man telefonnummer og passord. Ut ifra dette kunne man ikke med sikkerhet vite om det var eier eller bruker som logget seg inn. Ulempen med dette var at det ikke var mulig å få opp andre abonnement man eide og/eller brukte. Dette kalles for abonnementsentrisk innlogging, altså med abonnementet i sentrum. Foreldre som eide abonnementet til barna sine, og selv var bruker på et bedriftsabonnement, måtte huske på like mange mobilnumre og passord som de hadde abonnement.
Med personsentrisk innlogging, altså en innloggingsmetode med mennesket i sentrum, forenkles alt dette. Man logger inn som en kunde, en person med ulike roller knyttet til ulike abonnement. En mor kan for eksempel administrere abonnementet til barna sine samtidig som hun administrerer hennes eget abonnement hun har gjennom jobben sin. På denne måten vil man få bedre oversikt og kontroll over forbruket på alle abonnementene man eier.
Hvordan kan man ta i bruk ny min side?
Alle ice-kunder kan benytte seg av den nye versjonen til Min Side. Det eneste du trenger å gjøre er å opprette en ny bruker her.
Hvorfor gjør vi dette?
Dette er noe kunder har etterspurt, og som vi nå skal levere. Vi er mobiloperatøren som skal utfordre markedet, og alltid være det beste operatørvalget for våre kunder. Den nye Min Side skal gi deg en bedre oversikt og kontroll over eget kundeforhold og egne abonnement.
Prøv nye Min Side nå!