ice har landets beste kundeservice på mobil for fjerde gang!
Under Call Center-dagene i går kveld ble det klart at ice nok en gang har Norges aller beste kundeservice på mobil.
Under Call Center-dagene i går kveld ble det klart at ice nok en gang har Norges aller beste kundeservice på mobil.
Etter omfattende testing av de største kundesentrene i landet, ble ice tildelt prisen for beste kundesenter på mobil! Prisutdelingen tok sted under Call Center-dagene i går kveld – som naturlignok ble gjennomført digitalt.
- Vi brenner for god kundeservice! Jeg er så stolt over både kollegaene mine og ikke minst agentene som snakker med kundene hver dag. Å få denne prisen etter annerledesåret 2020 er stort. Fordi det betyr at vi har klart å holde kvaliteten, humøret og servicegraden oppe selv med agenter som har jobbet fra hjemmekontor. Jeg er rett og slett mektig imponert. sier Kjetil Totland, direktør for kundeservice i ice.
Fornøyde kunder er det vi lever av - og for. Å bli kåret til årets kundeservice er derfor ikke bare en pris for intern stolthet. Mest av alt handler det om trygghet for alle våre 650 000 mobilkunder. For skulle du trenge hjelp til noe, så kan vi love deg kort ventetid, og ikke minst god hjelp av våre hyggelige og løsningsorienterte kundebehandlere - enten du vil kontakte oss på telefon, epost eller chat.
Kundeserviceprisen er en årlig test gjennomført av SeeYou som tester de største kundesentrene i Norge. Alle sentrene måles ved at 25 reelle kunder kontakter kundesentrene og vurderer dem etter kriterier som: Mottak og velkomst, ventetid, kundebehandlernes løsning, avslutning og totalinntrykk. Undersøkelsen gjennomføres av SeeYou i forbindelse med Call Center Dagene hvert år i regi av Confex.