
De fleste av oss er fornøyd med mobilselskapet sitt, men noen er mer fornøyd enn andre.
EPSI Rating er et anerkjent analysebyrå som hvert år måler kundetilfredshet innen en rekke bransjer som bank, bredbånd, forsikring, helse, strøm – og mobil. Målet med undersøkelsene er å hjelpe bedriftene til å yte bedre tjenester til sine kunder.
Dette er noe vi i ice tar på stort alvor. Derfor setter vi stor pris på at kundene våre belønner jobben vi gjør, og som fører til at vi tar et kraftig byks oppover på resultatlisten. Etter kun tre år på markedet er vi det mobilselskapet som kan vise til størst fremgang, og resultatet på 72,9 er godt over gjennomsnittet for bransjen.
At vi ikke inntar førsteplassen er ingen skuffelse. Tvert imot inspirerer det oss til å jobbe enda hardere når vi ser den veksten vi har hatt siste tre årene.
Hva er årsakene til ices gode resultater?
Vi har vist at vi er et selskap du kan stole på, noe som har bidratt til bedre omdømme. Alle ønsker valuta for pengene og god dekning, og som undersøkelsen understreker har vi både lave priser og en vesentlig bedre dekning nå som vi i tillegg bruker vårt eget topp moderne mobilnett.
Forutsigbarhet er også viktig, og hos ice får du ingen overraskelser på fakturaen. Istedenfor å ta betalt for data du bruker utover det som er inkludert, setter vi heller ned hastigheten. Sist men ikke minst setter vi trygghet og ærlighet høyt, derfor unngår vi “liten skrift” og holder aldri noe skjult.
Kundeservice og innovasjon
Det som likevel er mest gledelig er at nivået på kundeservice har fått et skikkelig løft, sier administrerende direktør i ice, Eivind Helgaker.
– Vi blir glade når vi ser at det å alltid ha kundenes fokus og behov i tankene i alt vi gjør tas godt imot. Vi skal fortsette å jobbe målrettet, både når det gjelder kundeløftene og videreutvikling av Norges tredje mobilnett.
Eivind fremhever at ice består av medarbeidere som kommer på jobb hver eneste dag med ett mål for øyet – å være en utfordrer som skaper de beste opplevelsene som kommer kundene to gode.
– ices mål er å levere kvalitet i hverdagen og innovasjon for fremtiden, og det skal vi gjøre til en konkurransedyktig pris.
Og nettopp innovasjon er viktig for ice-kundene, og de liker å være de første som tar dem i bruk. Rollover Deling, som innebærer at du kan dele data med alle som har ice-abonnement, og nå velkjente Data Rollover, som betyr at du kan overføre ubrukt data fra en måned til den neste, er bare to av mange innovasjoner ice har kommet med de siste årene. Og det vil komme flere.
– Kundene våre setter pris på at vi er innovative og stadig lanserer nye tjenester. Kombinasjonen av disse to tingene gjør at ice drar hele mobilbransjen i en mer kundevennlig retning. Beviset på dette er at de andre mobilselskapene ofte kopierer oss, avslutter Eivind.
Vil du også blir kunde i Norges mest innovative mobilselskap? Da kan du enten ringe ice kundeservice på 21 00 00 00, eller benytte dette kontaktskjemaet.